لیست قیمت انواع یخچال ویترینی دست دوم در تهران و کرج

09128138773 کارشناس فروش (پاسخ گویی 9 صبح تا 9 شب)
قیمت یخچال ویترینی دست دوم

خرید یخچال ویترینی دست دوم در مدلهای مختلف انجام می‌شود. به همین علت مشتریان مختلفی اقدام به خرید یخچال ویترینی دست دوم می کنند. قیمت های متنوع و ابعاد و اندازه های متنوع یخچال ویترینی دست دوم باعث شده است که برخی از مشتریان در انتخاب بهترین یخچال ویترینی دست دوم دچار مشکل شوند.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت یخچال ویترینی دست دوم با کارشناسان فروش صنایع برودتی نارنیا سرما تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

نارنیا سرما
نارنیا سرما

یکی از پرکاربرد ترین و شناخته شده ترین انواع یخچال صنعتی و فروشگاهی موجود در بازار، یخچال ویترینی می باشد که از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و کاربردهای زیادی دارد. از این رو اگر می خواهید بهترین یخچال ایستاده را خریداری کنید، شناخت نیاز های خود با توجه به کاربردی که از یخچال دارید از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که این یخچال ها نقش بسیار مهمی در حفظ ماهیت محصولات فاسدشدنی دارند، در دسته تجهیزات اصلی فروشگاه قرار گرفته و به جهت نگهداری مواد غذایی در فضاهای خرده‌فروشی، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خرید مورد استفاده قرار می گیرند.

یخچال های ویترینی همانطور که از نامشان مشخص است دارای نمای ویترینی هستند به عبارت دیگر نمای کار به صورت شیشه ای بوده و این ویژگی دید کاملی از محصولات به مشتری می دهد و موجب می شود به راحتی محصول مورد نظر خودش را انتخاب و خریداری کند. اکثر این یخچال های درب دار از ابعاد بزرگ تری برخوردارند و به صورت عمودی و ایستاده در فضای فروشگاه قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مدل مخصوص خود را طراحی کنید و سفارش دهید یا اینکه از مدل‌های آماده خریداری کنید.

قیمت یخچال ایستاده

یکی از مهم ترین ویژگی های این یخچال ها، وجود سیستم خنک کننده کاملاً اتوماتیک در آن ها می باشد که بهترین نوع سیستم سرمایشی برای نگهداری مواد غذایی بوده و دارای رفت و برگشت هوای داخلی هستند که به نگهداری درجه حرارت مطلوب در داخل دستگاه کمک می‌کند. در حالت کلی یخچال های ویترینی به دو صورت پرتابل و ثابت طراحی و تولید می شوند و هر کدام برای کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند اما در نهایت این دستگاه‌ها برای نگهداری مواد غذایی در درجه حرارت‌های مختلف از جمله گوشت، ماهی، مرغ، سبزیجات و میوه‌ها استفاده می‌شوند.

این یخچال ها در مقایسه با یخچال های خانگی دارای اندازه و ظرفیت بزرگتری هستند و قابلیت نگهداری حجم بیشتری از محصولات را دارند.

شما عزیزان می توانید انواع یخچال های صنعتی را از سایت صنایع برودتی نارنیا سرما با سال‌ها تجربه در زمینه تولید و فروش انواع تجهیزات برودتی هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری و با بهترین قیمت خریداری نمایید.

انواع یخچال ویترینی

قیمت یخچال مغازه

همانطور که می دانید یخچال های ویترینی از تنوع بسیاری برخوردارند و خریداران می تودانند این یخچال ها را با توجه به نیاز فروشگاه خود در  ابعاد و انواع مختلف خریداری کنند. در حالت کلی یخچال فریزر ویترینی به صورت خوابیده و ایستاده طراحی و تولید می شود و از آنجایی که یکی از کاربردی ترین تجهیزات فروشگاهی محسوب می شوند برای کاربرد های مختلف و در همه فروشگاه‌های زنجیره ای، هایپر مارکت ها، قصابی‌ها، کافه ها، بستنی فروشی‌ها، قنادی‌ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. 

  • یخچال ویترینی ساندویچی
  • یخچال ویترینی قنادی
  • یخچال ویترینی مرغ فروشی
  • یخچال ویترینی لبنیاتی
  • یخچال کبابی ویترینی
  • یخچال سوپرمارکت ویترینی 
  • یخچال ویترینی قصابی
  • یخچال پرده هوا 
  • یخچال نوشابه
  • یخچال بستنی

یخچال ویترینی خوابیده

یخچال ویترینی خوابیده یکی از پرکاربرد ترین نوع یخچال ویترینی است که ارتفاع آن ها معمولا از 1.5 متر کمتر است و این ویژگی سبب دسترسی راحت تر، رضایت مشتری و در نتیجه افزایش فروش خواهد شد. یکی از مدل های این یخچال، یخچال جزیره ای می باشد که وسط اکثر فروشگاه های بزرگ زنجیره ای به کار می روند. این قبیل یخچال ها به دلیل ظرفیت سرمایشی بسیار بالایی که دارند بیشترین استفاده را در قصابی ها و فروشگاه‌های پروتئینی دارند. گردش هوای سرد در این یخچال ها به صورت چرخشی و متوالی بوده و محصولات را به صورت متناوب در جریان هوای خنک قرار می‌دهند. از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به نمایش مناسب محصولات در داخل آن اشاره کرد که سبب می شود زمانی که مشتریان در فروشگاه در حال خرید هستند به راحتی اجناس را مشاهده و انتخاب می‌کنند.

مزایای یخچال ویترینی ایستاده

قیمت یخچال فروشگاهی

از جمله مزایا و ویژگی های یخچال‌های ایستاده صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظرفیت بالا:

این یخچال ها به گونه ای طراحی شده اند که راحتی می توانند حجم بالایی از مواد غذایی را در خود نگهداری کنند. حتی برخی از آن ها قابلیت نگهداری تا چند تن محصول را دارند.

کنترل دما:

یکی دیگر از ویژگی های این یخچال ها وجود قابلیت تنظیم و کنترل دمای داخلی می باشد. کاربران می توانند دمای مطلوب خود را بر اساس نوع مواد غذایی به راحتی تنظیم نمایند.

قیمت یخچال سوپرمارکت

حفظ کیفیت محصولات:

از آنجایی که یخچال‌های ایستاده صنعتی مواد غذایی را در دماهای پایین نگهداری می کنند این ویژگی موجب حفظ کیفیت و تازگی محصولات خواهد شد و ئر نتیجه میزان پایداری و عمر مفید مواد غذایی افزایش خواهد یافت.

سازماندهی بهتر:

برای این یخچال ها قفسه‌ها و سیستم‌های مرتب‌سازی داخلی تعبیه شده که امکان منظم و مرتب قرار دادن محصولات را به کاربر می دهد.

قیمت یخچال ویترینی دست دوم

قیمت یخچال صنعتی

صنایع برودتی نارنیا سرما انواع یخچال های ویترینی را با کیفیت بالا به فروش می رساند و شما می توانید تمامی محصولات مد نظر خود را با قیمت تولیدی از این مجموعه تهیه کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت یخچال ویترینی دست دوم (ایستاده و خوابیده) با مشاوران فروش صنایع برودتی نارنیا سرما تماس بگیرید. این مجموعه تمامی محصولات خود را به سراسر کشور از طریف باربری های معتبر ارسال می کند.

اما ممکن است برای برخی این سوال پیش بیاید که قیمت یخچال ایستاده ویترینی تحت تاثیر چه عواملی است؟

خرید یخچال ویترینی

  1. اندازه: از آن هایی که یخچال های ایستاده درب دار دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند به همین دلیل هر کدام قیمت متفاوتی دارند و طبیعتا هرچه ابعاد و ظرفیت یخچال بزرگتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. 
  2. قابلیت‌های خاص: داشتن ویژگی ها و قابلیت های خاص مانند نمایش لمسی، سیستم هوشمند و سایر امکانات مشابه بر قیمت نهایی محصول تاثیر گذار است.
  3. کیفیت ساخت: هرچه کیفیت ساخت بالاتر باشد قیمت نهایی نیز افزایش می یابد. یخچال‌هایی با کیفیت بالاتر، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.
  4. برند: یکی دیگر از مواردی که می تواند بر قیمت تاثیر داشته باشد، برند دستگاه است. برندهای معروف و محبوب‌تر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.
  5. شرایط بازار:  مورد بعدی شرایط بازار (رقابت و ارز) است که ممکن است بر قیمت نهایی تاثیر داشته باشد. 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید