بهترین مرکز فروش یخچال ویترینی در تهران کجا است؟

09128138773 کارشناس فروش (پاسخ گویی 9 صبح تا 9 شب)
مرکز فروش یخچال ویترینی در تهران

آیا به دنبال بهترین و معتبر ترین مرکز فروش یخچال ویترینی در تهران هستید؟

امروزه به دلیل وجود مراکز فروش گوناگون با مساحت های مختلف در سراسر کشور، انتخاب بهترین و معتبر ترین مرکز فروش و بورس یخچال صنعتی دشوار شده است و یکی از معضلات افرادی است که قصد خرید یخچال های ویترینی را دارند. البته خرید یخچال ویترینی از طریق فروشگاه‌های الکترونیکی و فروشگاه‌های لوازم صنعتی و حتی فروشگاه‌های آنلاین همانند صنایع برودتی نارنیا سرما نیز انجام خواهد شد. از این رو اگر بخواهید به یک انتخاب ایده ال و مناسب دست یابید، باید محصولات مراکز مختلف را از جوانب و موقعیت های مختلف بررسی کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

نارنیا سرما
نارنیا سرما

یخچال های ویترینی در واقع یکی از انواع یخچال های صنعتی به حساب می آیند و در مدل ها و ابعاد مختلف در بازار موجود اند. این یخچال ها یکی از ارکان اصلی فروشگاه ‏های زنجیره ای هستند و برای فروشگاه‌های بزرگ طراحی و تولید می‌شوند. مرکز اصلی فروش یخچال ویترینی و یخچال صنعتی در تهران بوده و به سایر شهر ها از طریق باربری های معتبر ارسال خواهد شد. مشتریان عزیز می توانند این یخچال ها را با قیمت ارزان و بدون واسطه از مجموعه نارنیا سرما خریداری کنند. 

علاوه بر این مرکز فروش یخچال صنعتی در تهران به صورت تکی و عمده و صادرات یخچال صنعتی به کشورهای عراق، ارمنستان، ترکیه، روسیه، امارات و کویت از طریق صنایع برودتی نارنیا سرما امکان پذیر است.

یخچال ویترینی چیست؟

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین اقداماتی که باید در زمینه راه‌ اندازی فروشگاه‌های مختلف مثل قنادی‌ها، هایپرمارکت‌ها، سوپرپروتئینی‌ها و ... انجام دهید، خرید یخچال ویترینی است. این یخچال ها علاوه بر این که مواد غذایی را سالم نگه می دارد، جلوه زیبایی به دکوراسیون فروشگاه شما می بخشد. 

یخچال های ویترینی دارای انواع مختلفی هستند و برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین مزیت این یخچال ها در معرض دید قرار دادن محصولات و محتویات موجود در آن ها است. درب این یخچال ها به صورت شیشه ای بوده و عمده بدنه یخچال ایستاده ویترینی نیز از شیشه نشکن (سکوریت) ساخته شده است.

در نتیجه دو کار و وظیفه مهمی که یخچال های فروشگاهی انجام می دهند عبارت است از:

  1. به نمایش گذاشتن و در معرض دید قرار دادن مواد غذایی برای مشتریان
  2. جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی

معرفی انواع یخچال های ویترینی

همانطور که گفته شد یخچال شیشه ای یا همان یخچال های ویترینی دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند و به منظور نگهداری انواع مواد غذایی در هر فروشگاه و سوپرمارکت بزرگ یا کوچک به کار می روند و یکی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات  در قنادی ها، هتل ها، لبنیاتی ها، هایپرمارکت و حتی در بیمارستان ها به حساب می آیند. برخی از مدل های یخچال ویترینی به شرح زیر است:

  • یخچال ویترینی مغازه
  • یخچال ویترینی ساندویچی
  • یخچال ویترینی قنادی
  • یخچال ویترینی مرغ فروشی
  • یخچال ویترینی لبنیاتی
  • یخچال ویترینی کبابی
  • یخچال ویترینی سوپری
  • یخچال ویترینی قصابی
  • یخچال پرده هوا ( بدون درب)
  • یخچال نوشابه
  • یخچال بستنی

مزایا و ویژگی های یخچال های ویترینی

 در اینجا به بررسی تمامی خصوصیات و ویژگی هایی که یک یخچال ویترینی کم مصرف و خوب باید داشته باشد، پرداخته ایم:

  1. یخچال فروشگاهی ویترینی از ابعاد استاندارد و معقولی برخوردار بوده و در نتیجه فضای بسیار کمی را اشغال می کند. از این رو در مقایسه با یخچال های قدیمی به فضای کمتری برای جای گیر شدن نیاز دارند.
  2. نمای بیرونی و طراحی داخلی این محصولات بسیار منحصر به فرد بوده و به دلیل استفاده از شیشه های شفاف جذابیت محصول دو چندان شده و مواد غذایی بهتر و واضح تر در معرض دید قرار گرفته است.
  3. در طراحی داخلی این یخچال ها از نور های LED استفاده شده است که جلوه زیبایی به یخچال مغازه ای بخشیده است. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های تزئینی می توان به وجود درب های کشویی یا وجود درب های باز شونده رو به بیرون اشاره کرد. 
  4. وجود پایه های چرخ دار یکی دیگر از ویژگی های یخچال های ویترینی است که موجب سهولت در جا به جایی خواهد شد.
  5. طراحی موتور در این یخچال ها یکی دیگر از مزایا و ویژگی های یخچال ویترینی نسبت به انواع دیگر یخچال های فروشگاهی می باشد. طراحی موتور در این یخچال های ویترینی جدید به صوت مدرن تر بوده و امکان مدیریت و کنترل دمای مورد نیاز یخچال به راحتی فراهم شده است. علاوه بر این، این یخچال ها دارای قابلیت تنظیم دما دارند و می توانید با توجه به کاربرد آن ها، دما را تغییر دهید.
  6. نظافت و شست و شوی راحت تر این یخچال ها نیز یکی دیگر از مزیت های یخچال ویترینی به حساب می آیند. عبت این موضوع نیز، وجود داشتن درب های کاملا باز شونده و و فضای بزرگ این یخچال ها می باشد.

نکات مهم برای خرید یخچال های ویترینی

برچسب انرژی همانطور که می دانید تمامی یخچال ها و فریزر ها در مقایسه با سایر لوازم برقی از بالاترین میزان مصرف انرژی برخوردارند. از این رو حتما در زمان خرید برچسب انرژی محصولات را در نطر بگیرید و سعی کنید یخچال و فریزر صنعتی با برچسب انرژی با کارایی بالا خریداری کنید.
انواع یخچال همانطور که می دانید یخچال های ویترینی دارای مدل های گوناگون و متنوعی هستند و قبل از هرچیزی شما باید نیاز و نوع محصولات خود را تعیین کرده و متناسب با آن بهترین یخچال سوپرمارکت را خریداری کنید.
فضای ذخیره سازی به فضای داخلی یخچال و فریزری که قصد خریداری آن را دارید توجه داشته باشید. فضای داخلی باید به گونه ای باشد که انواع مواد غذایی را به راختی ذخیره کرده و دارای قفسه‌بندی و سیستم تنظیم داخلی باشد. 
صدا و نویز به میزان سر و صدا و نویز های یخچال نیز توجه کنید زیرا برخی از یخچال ها در حین عملکرد نویز‌های مزاحمی ایجاد می کنند و این موضوع ممکن است برای برخی از افراد ناخوشایند باشد.
ظاهر و طراحی موضوع مهم دیگر طراحی و ظاهر یخچال است. یک یخچال علاوه بر این که باید کارایی بالایی که داشته باشد، باید از استایل ظاهری متناسبی برخوردار باشد و متناسب با دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه شما باشد.
قابلیت ها و ویژگی ها به وجود برخی از ویژگی ها و تکنولوژی‌های اضافی از قبیل سیستم‌های تهویه هوا، جعبه‌های مخصوص مواد غذایی، صفحات ضد باکتری و… نیز توجه داشته باشید که موجب بهبود تجربه استفاده شما خواهد شد. 
ابعاد و اندازه متناسب با ابعاد و مساحت فضای در دسترس خود ابعاد یخچال و فریزر صنعتی را تعیین کنید.
کمپرسور قبل از خرید حتما باید به برند و کیفیت کمپرسور توجه داشته باشید. زیرا کمپرسور یکی از قطعات مهم این یخچال ها محسوب شده و وظیفه خنک کنندگی یخچال را بر عهده دارد.

مرکز فروش یخچال صنعتی در تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بورس یخچال صنعی در تهران کافیست با کارشناسان فروش صنایع برودتی نارنیا سرما تماس بگیرید. مشاوران فروش مجموعه نارنیا سرما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات و شماوره رایگان به مشتریان هستند. شما عزیزان با دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر خرید رحت تر و بهتری خواهید داشت.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید