بهترین مارک یخچال گوشت قصابی کدام است؟

09128138773 کارشناس فروش (پاسخ گویی 9 صبح تا 9 شب)
بهترین مارک یخچال قصابی

از آنجایی که گوشت و مرغ، منبع غذایی مهمی برای ما محسوب می‌­شوند و همچنین جزو محصولات حساس به دما هستند برای دوام و ماندگاری طولانی مدت باید در یخچال و یا فریزر مناسب نگهداری شوند از این رو خرید بهترین مارک یخچال قصابی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مقاله شما را با بهترین برند یخچال گوشت قصابی، خصوصیات، مزایا و ویژگی های آن آشنا خواهیم ساخت.

نارنیا سرما
نارنیا سرما

استفاده از یخچال های قصابی در قصابی‌ ها، سوپرگوشت‌ ها، فروشگاه‌ ها، سردخانه‌ها و ... از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یخچال قصابی نقش مهمی در نگه­داری از انواع گوشت، مرغ و فرآورده‌ های گوشتی داشته و از فاسد شدن آن ها جلوگیری می کند. این نوع یخچال از جمله یخچال‌ های فروشگاهی محسوب می شود و در دسته تجهیزات آشپزخانه‌ی صنعتی و فست‌­فودها قرار می گیرد و به منظور انجماد و یا حفظ طراوت گوشت و مرغ به کار می روند.

قیمت یخچال مرغ و گوشت

آشنایی با یخچال قصابی و اهمیت آن

 امروزه کمتر قصابی را می توانید پیدا کنید که یکی از این یخچال‌ ها را نداشته باشد. یخچال های فروشگاهی قصابی در طرح‌ ها و مدل‌ های مختلفی در بازار موجود هستند و در ابعاد و اندازه های مختلف قابل طراحی و تولید هستند. برای نمونه برخی از افراد یخچال ویترینی قصابی را به همراه آویز لاشه سفارش می دهند تا بتوانند تکه های بزرگ گوشت را به راحتی به آن آویزان کرده و به صورت کاملاً ایستاده در معرض دید مشتری قرار دهند. اما برخی دیگر بخچال را به صورت طبقه دار سفارش می دهند تا بتوانند گوشت‌­های بسته‌­بندی‌شده را بر روی طبقات بچینند. در حالت کلی یخچال های قصابی در مدل های یخچال ایستاده، یخچال جزیره و ویترینی طراحی و تولید می شوند و وظیفه تمامی آن ها  سرد و تازه نگه داشتن گوشت و مرغ می باشد. 

قیمت یخچال گوشت

یخچال های ایستاده قصابی معمولا به صورت تک درب، دو درب و سه درب تولید و عرضه می‌ شوند. تعداد طبقات این یخچال ها نیز متفاوت است و از دو طبقه تا چند طبقه طراحی و تولید شده‌ اند.

یخچال های صنعتی قصابی به موتور بسیار قدرتمندی مجهز شده اند که قادرند در کوتاه ترین زمان ممکن دمای داخل اتاقک یخچال را تا حد نیاز پایین آورده و مانع از فاسد شدن گوشت و دیگر محصولات شود.  بدنه‌ این یخچال ها نیز بسیار مستحکم و مقاوم است و ظرفیت نگه‌ داری لاشه‌ های بزرگ گوشت گوسفند و گوساله را دارد.

ابعاد یخچال گوشت

 یخچال گوشت قصابی 1.5 متری طول: 150 سانتی متر، عمق 90، ارتفاع 230 سانتی متر
یخچال قصابی 2 درب طول: 150 سانتی متر، عمق 90، ارتفاع 230 سانتی متر
یخچال قصابی 3 درب طول: 2 متر، عمق 90، ارتفاع 230 سانتی متر

ویژگی‌ های یخچال قصابی

ویترین قصابی

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، برخی دیگر از ویژگی ها و مشخصات یخچال قصابی ویترینی عباتند از:

  1. این یخچال ها اکثرا با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ طراحی و تولید می شوند و از مقاومت قابل توجهی در برابر خط و خش و ضربه‌ های احتمالی برخوردارند. 
  2. به راحتی قابل تمیز شدن و نظافت کردن هستند و از نظر بهداشتی سلامت گوشت را تضمین می کنند.
  3. شیشه به کار رفته از نوع سکوریت دوجداره و به‌ صورت کاملاً نشکن است. از جمله مزایای این نوع شیشه می توان به جلوگیری از اتلاف سرمای داخل یخچال و همچنین پیشگیری  از ورود هوای بیرون به داخل یخچال و درنتیجه مانع از فاسد شدن مواد گوشتی داخل آن و ... اشاره کرد.
  4. بین جداره های شیشه ها از گاز آرگون پر شده است که از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و از هدر رفت دمای سرد داخل یخچال پیشگیری می کند.
  5. برای روشن ماندن فضای داخلی یخچال از یک لامپ ال‌ ای‌ دی در قسمت تاج یخچال استفاده شده است که محتویات داخل یخچال را به خوبی در معرض دید قرار می دهد و در مواقع تاریکی و شب‌ ها نمای بهتری به محصول می بخشد.

خرید یخچال قصابی

  1. برای حمل و نقل آسان و جا به جا کردن راحت تر این یخچال ها، چرخ هایی در قسمت پایینی این دسسگاه تعبیه شده است.
  2. طبقات به کار رفته در فضای داخلی یخچال نیز از جنس شیشه هستند که موجب زیباتر و شکیل‌ تر شدن یخچال خواهد شد. 
  3. تعداد طبقات یخچال متغیر است و می‌ توان ارتفاع آن‌ ها را به نسبت موارد استفاده و به دلخواه کم یا زیاد کرد.
  4. درب این یخچال ها در دو نوع کشویی و لولایی طراحی‌ شده است که هر کدام ویژگی های خود را دارند. استفاده کردن از درب لولایی آسان‌تر بوده و دم آن هم بیشتر است اما درب کشویی در هنگام باز شدن فضایی را اشغال نمی‌کند و از این حیث برتر است.

بهترین مارک یخچال قصابی

یخچال گوشت فروشگاهی

همانطور که می دانید یخچال های قصابی در مارک ها و برند های مختلفی در بازار موجود است. اگرچه باید خود شما بهترین مارک یخچال گوشت قصابی را بر اساس نیاز، بودجه و ترجیح ‌های شخصی که دارید، مشخص کنید اما یکی از مارک هایی هم کیفیت بسیار بالایی دارد و قیمت مقرون به صرفه، یخچال گوشت نارنیا سرما می باشد که توسط صنایع برودتی نارنیا سرما که یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات هایپرمارکتی و فروشگاهی می باشد، طراحی و تولید می شود. در این مجموعه هم امکان خرید حضوری و هم اینترنتی برای شما مشتریان عزیز فراهم شده است.

قیمت یخچال قصابی

قیمت یخچال مرغ و گوشت تحت تاثیر موارد و عوامل زیادی است. از جمله این موارد می توان به کمپرسور و سیستم سرمایشی یخچال، جنس و طراحی بدنه، ظرفیت سرمایشی، ابعاد و اندازه‌های یخچال و سایر موارد اشاره کرد. توانایی بهینه کرد هزینه‌های خرید تا حد مناسب یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید یک یخچال مناسب محسوب می شود. علاوه بر این خرید یخچالی متناسب با ظرفیت فروش خود و نوع محصولات خود نیز بسیار مهم است. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید