هر آنچه که باید در مورد یخچال بستنی اسکوپی بدانید

09128138773 کارشناس فروش (پاسخ گویی 9 صبح تا 9 شب)
یخچال بستنی اسکوپی چیست؟

یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات مورد نیاز در بستنی فروشی ها، تاپینگ بستنی می باشد که صاحبان مغازه های آبمیوه بستنی فروشی ها و یا کافی شاپ ها برای نمایش بهتر و زیبا تر  و در معرض دید قرار دادن بستنی های خود از آن استفاده می کنند.این دستگاه بستنی اسکوپی معمولا در قسمت وردی بستنی فروشی ها و یا داخل مغازه قرار داده می شوند.

نارنیا سرما
نارنیا سرما

از یخچال تاپینگ بستنی همانطور که از نامش مشخص است برای نگهداری بستنی ها، ترشیجات و میوه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال بستنی اسکوپی دستگاهی است که با شیشه های سکوریت نشکن ساخته شده و با نمای ویترینی که دارد انواع بستنی را در معرض دید مشتری قرار می دهد. دستگاه تاپینگ بستنی به طور کلی در دو نوع صنعتی و فانتزی تولید قابل طراحی و تولید است.

بررسی تاپینگ بستنی

از فریزر تاپینگ بستنی معمولا در کافه ها و بستنی فروشی های بزرگ و کوچک استفاده می شود و در داخل آن بنماری هایی به کار رفته که از تعداد آن از 6 لگن تا 20 لگن متغیر است و ابعاد آن به صورت 1/2، 1/3و 1/4 تعیین می شود. در داخل این یخچال ویترینی از سیستم سرمایشی نوفراست استفاده شده که قادر است هوای سرد و خشک را به هوایی سرد و مرطوب تبدیل کند. دستگاه بستنی اسکوپی دارای بدنه ای از جنس تمام فلز و استیل استنلس نگیر بوده که از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و فرسودگی برخوردار است و مدت زمان طولانی کیفیت آن حفظ خواهد شد. همانطور که گفتیم تاپینگ بستنی اسکوپی در دو نوع فانتزی و صنعتی طراحی و ساخته می شود که از تاپینگ بستنی صنعتی معمولا در مکان های شیک و لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به امکان درج لوگو و نام فروشگاه شما به صورت CNC نیز اشاره کرد.

یخچال بستنی اسکوپی

در ساخت فریزر بستنی اسکوپی از عایق بندی پلی اورتان استفاده شده که این عایق بندی مانع از هدر رفتن انرژی خواهد شد. این ویترین بستنی فروشی با توجه به درخواست مشتری در مدل های مختلفی توسط صنایع برودتی نارنیا سرما قابل طراحی و تولید است که تنها تفاوت این مدل ها در تعداد کاسه ها و قدرت کمپرسورهای آن ها با هم است. طبعیتا هر چه تعداد کاسه ها افزایش یابد قدرت کمپرسور آن نیز افزایش پیدا می کند.

کمپرسور نصب شده بر روی یخچال بستنی فروشی با محیط زیست سازگار بوده و با شرایط آب و هوایی و گرمسیری متناسب است.

انواع تاپینگ بستنی

  • تاپینگ بستنی فانتزی

قیمت یخچال تاپینگ بستنی

مشخصات فنی تاپینگ بستنی فانتزی

جنس بدنه گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع روشنایی LED
ترموستات دیجیتال
نوع شیشه ضدبخار
دمای داخلی زیر صفر
قابلیت نصب استیکر دارد
گارانتی 18 ماه
  • تاپینگ بستنی صنعتی

تاپینگ بستنی ارزان قیمت

مشخصات فنی تاپینگ بستنی صنعتی 

تعداد بن ماری 10لگن
12لگن
14لگن
16لگن
18لگن
20 لگن
دارای لوگو                                     CNC
دارای روشنایی                             LED
قدرت کمپرسور 2 اسب
کمپرسورهای کم مصرف  دارد
شیشه دوجداره و ضد بخار دارد

قیمت تاپینگ بستنی

قیمت تاپینگ بستنی کوچک

در حالت کلی قیمت یخچال تاپینگ بستنی با توجه به ابعاد و کیفیت متریال به کار رفته تعیین می شود.با توجه به نوسانات موجود در بازار هیچ قیمت مشخصی برای این دستگاه تعیین نشده از این رو قبل از خرید آن باید توجه زیادی به قیمت این دستگاه شود. برای استعلام قیمت نیازی به مراجعه حضوری شما به فروشگاه ها نیست.شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی نیز خرید خود را انجام دهید و از طریق تماس با کارشناس فروش مربوطه اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

خرید تاپینگ بستنی

خرید تاپینگ بستنی

توجه به ابعاد و شکل ظاهری دستگاه از مهم ترین نکاتی است که قبل از خرید باید به آن توجه شود. علت این موضوع هم آن است که هر مغازه بستنی فروشی یک متراژ معین و مشخصی دارد. در نتیجه باید با توجه به فضای در دسترس خود ابعاد دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر مغازه کوچکی دارید بهتر است تاپینگ بستنی کوچک خریداری کنید در غیر این صورت باید به سراغ تاپینگ بستنی های بزرگ بروید. بعد از تعیین ابعاد دستگاه، باید به تعداد کاسه های موجود در دستگاه توجه کنید. طبیعتا با افزایش تعداد بنماری های داخل تاپینگ، شما می توانید تنوع بیشتر از طعم های مختلف بستنی را به فروش بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر از ابعاد دستگاه ها به جدول پایین مراجعه کنید:

ابعاد تاپینگ بستنی

ابعاد یخچال بستنی اسکوپی

 

تاپینگ بستنی فانتزی

  • تاپینگ 6 لگن: طول: 120، عرض: 120، ارتفاع: 61
  • تاپینگ 8 لگن: طول: 120، عرض: 125، ارتفاع: 61
  • تاپینگ 9 لگن: طول: 120، عرض: 130، ارتفاع: 61
  • تاپینگ 10 لگن: طول: 150، عرض: 135، ارتفاع: 61
  • تاپینگ 12 لگن: طول: 160، عرض: 130، ارتفاع: 61
 

تاپینگ بستنی صنعتی

  • تاپینگ 10 لگن: طول: 130، عرض: 90، ارتفاع: 110
  • تاپینگ 12 لگن: طول: 150، عرض: 90، ارتفاع: 130
  • تاپینگ 14 لگن: طول: 165، عرض: 90، ارتفاع: 130
  • تاپینگ 16 لگن: طول: 165، عرض: 90، ارتفاع: 130
  • تاپینگ 18 لگن: طول: 175، عرض: 90، ارتفاع: 130
  • تاپینگ 20 لگن: طول: 195، عرض: 90، ارتفاع: 130


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید