دستگاه بستنی ساز صنعتی چگونه کار می کند؟

09128138773 کارشناس فروش (پاسخ گویی 9 صبح تا 9 شب)
نحوه کار دستگاه بستنی ساز

شاید برای شما هم سوال باشد که این دستگاه های بستنی ساز صنعتی که در آبمیوه و بستنی فروشی ها، لبنیاتی ها، سوپرمارکت ها و ... مشاهده می کنید چگونه کار می کنند. در این مقاله به بررسی عملکرد این دستگاه ها می پردازیم پس با ما همره باشید.

نارنیا سرما
نارنیا سرما

یکی از پرفروش ترین دستگاه های صنعتی برای تولید بستنی که توسط صنایع برودتی نارنیا سرما عرضه می شود، دستگاه بستنی ساز بوده که به نوعی یک دستگاه پولساز نیز محسوب می شود زیرا تنها با خرید یک دستگاه بستنی ساز صنعتی می توانید در کنار کسب و کار خود به راحتی کسب درآمد کنید.

قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

این دستگاه در انواع مختلفی از قبیل دستگاه بستنی ساز قیفی، دستگاه بار سفت کن بستنی، دستگاه بستنی ساز رومیزی یا خانگی موجود هستند که جنس بدنه داخلی و خارجی تمامی آن ها از نوع استیل ضد زنگ ساخته شده و به همین دلیل این دستگاه دارای طول عمر بالایی می باشد و از تمامی آن ها می توان در بستنی فروشی، کافی شاپ، هتل، لبنیاتی، هایپر مارکت و فروشگاه و رستوران ها استفاده کرد.

دستگاه بستنی ساز صنعتی

ارزان ترین دستگاه بستنی ساز

یخچال بستنی ساز که نوعی ماشین تخصصی بوده از نظر تعداد قیف به دو نوع بستنی ساز تک قیف و سه قیف تقسیم شده و در دو مدل بستنی ساز تک فاز و سه فاز تولید و عرضه می شوند. از این دستگاه ها اغلب در بیرون از مغازه ها استفاده می شود و یکی از کاربردی ترین دستگاه ها به خصوص در فصل های بهار و تابستان محسوب می شود زیرا فروش بستنی افزایش یافته و به کسب درآمد بیشتر کمک خواهد کرد.

این دستگاه های بستنی ساز صنعتی که توسط صنایع برودتی نارنیا سرما عرضه می شوند دارای قابلیت تولید انواع بستنی در طعم ها و رنگ های مختلف و مدل های رولی، اسکوپی و قیفی می باشند. علاوه بر این دارای قابلیت تولید جلاتو، دسر های میوه ای و خامه ای نیز هستند. همچنین بستنی هایی که توسط این دستگاه ها تولید می شود نسبت به بستنی های کارخانه ای کیفیت بالاتری داشته و همچنین می توان آن ها را در حجم بالایی تولید کرد و به صورت مستقیم به دست مشتری رساند.

از جمله ویژگی های مهم دستگاه بستنی ساز قیفی، مجهز بودن به موتور گیربکسی قدرتمند، بدنه دوجداره و سه جداره و عایق بندی تزریقی و ... می توان اشاره کرد.همچنین به منظور سهولت در جابه جایی  پایه های چرخ دار با مقاومت بالا استفاده شده است.

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز 

تعداد مخزن دو مخزن
جنس بدنه استیل
قدرت کمپرسور 2 و 1.5 اسب
برق تک فاز و سه فاز
موتور بیتزر آلمان
گنجاش مخازن 24 لیتر
جنس پارو PVC

طرز کار با دستگاه بستنی ساز قیفی

قیمت دستگاه بستنی ساز

همانطور که می دانید طریقه کار دستگاه بستنی ساز صنعتی نسبت به دستگاه بستنی ساز قیفی خانگی بسیار متفاوت بوده و عملکرد هر دستگاه با توجه به قطعات کار شده، شرکت تولید کننده و قدرت آن تعیین می شود. از این رو برند های مختلف بستنی ساز ها دارای عملکرد متفاوتی هستند. از جمله بهترین مارک های ایرانی دستگاه بستنی ساز می توان به بستنی ساز شمس و بستنی ساز نیکنام اشاره کرد که تقریبا در اکثر فروشگاه های لبنی و بستنی فروشی ها به چشم می خورند. بستنی قیفی دستگاهی کره کمتری نسبت به سایر بستنی ها داشته که چیزی حدود 3 الی 6 درصد است.

بهترین مارک دستگاه بستنی ساز

طرز کار دستگاه بستنی ساز قیفی

همانطور که می دانید بستنی ساز ها در دو نوع ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند که از نظر کیفیت در بین تمامی بستنی ساز های خارجی، بستنی ساز های ایتالیایی حرف اول را می زنند و دارای تنوع بسیار زیادی هستند. در ادامه بر معرفی بهترین برند های بستنی ساز عرضه شده توسط صنایع برودتی نارنیا سرما می پردازیم:

قیمت دستگاه بستنی ساز

مواردی از جمله شرکت سازنده، تک فاز و سه فاز بودن، قدرت موتور، تک قیف و سه قیف بودن، ظرفیت تولید و نوع برق مصرفی تعیین کننده قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی هستند. از این رو نمی توان قیمت دقیقی را ذکر کرد با این حال برای  کسب اطلاعات بیشتر و قیمت بروز کارشناس فروش تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید