بهترین مارک فریزر صندوقی برای خرید کدام است؟

09128138773 کارشناس فروش (پاسخ گویی 9 صبح تا 9 شب)
بهترین مارک فریزر صندوقی

اگر به دنبال خرید بهترین مارک فریزر صندوقی هستنید و نمی دانید که کدام یک از برند های موجود در بازار از نظر کیفیت و قیمت گزینه مناسب تری برای شما محسوب می شود، با ما در این مقاله همراه باشید تا با تعدادی از بهترین برند های یخچال صندوقی موجود در بازار آشنا شوید.

نارنیا سرما
نارنیا سرما

فریزر صندوقی های تولید شده در صنایع برودتی نارنیا سرما مناسب جهت نگهداری بستنی، مواد پروتئینی و ... به کار می روند و در لیتراژ مختلف در همه ی سوپرمارکت هایپرمارکت ها مورد استفاده قرار می گیرند. فریزر های صندوقی از جمله تجهیزات سرمایشی پر فروش و مورد نیاز در تمامی  فروشگاه ها، مغازه ها، سوپرمارکت های بزرگ و کوچک، هایپرمارکت ها محسوب شده و با به کار گیری از بهترین مواد اولیه با بروزترین تکنولوژی در مدل های هایپری، خانگی و طرح قدیم طراحی و تولید می شود. 

بهترین مارک فریزر صندوقی بدون برفک

فریزر های صندوقی که دسته ای از فریزر صنعتی به شمار می روند به گونه ای طراحی شده اند که محصولات شما را به بهترین شکل ممکن ذخیره و نگهداری کنند. به دلیل شیشه ای و کشویی بودن درب های فریزر صندوقی در دسترس عموم هستند و مشتریان به راحتی و آسانی می توانند به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. این فریزر های صندوقی کاملا عایق بندی شده و بدون برفک هستند به این دلیل که در طراحی آن ها از عایق تزریق فوم استفاده شده که از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری می کنند. برای درب های آن از شیشه سکوریت یا نشکن استفاده شده تا خطرات ناشی از شکستگی به حداقل برسد. فریزر صندوقی های تولید شده در صنایع برودتی نارنیا سرما به منظور نگهداری بستنی، سبزیجات و گوشت و ... به کار می روند. همچنین داخل این فریرز های فروشگاهی سبد هایی برای سهولت در چیدمان محصولات شما تعبیه شده است. جنس بدنه این فریزر ها معمولا از نوع ورق رنگی گالوانیزه می باشد. جنس تمامی لوله های به کار رفته نیز از مس می باشد.

قیمت فریزر خوابیده

این فریزر ها بیشتر در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها و ... کاربرد دارند و مناسب جهت نگهداری مواد فریز شده و بستنی هستند.

شما می توانید فریزر فروشگاهی مورد نیاز خود را در لیتراژهای مختلف همچون 300لیتر، 400لیتر، 500 و 600 لیتر و 650 لیتر از صنایع برودتی نارنیا سرما سفارش دهید. در طراحی این دستگاه ها از بهترین موتور های موجود در بازار استفاده شده که با ایجاد برودت کافی سبب حفظ تازگی و کیفیت محصولات مختلف خواهد شد. قیمت فریزر صندوقی با توجه به مواردی از جمله ابعاد، مدل، ظرفیت، نوع موتور، تعداد درب، جنس بدنه و ... تعیین خواهد شد.

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک

معرفی بهترین مارک فریزر صندوقی

فریزر صندوقی الکترواستیل

قیمت فریزر صندوقی الکترواستیل

فریزر صندوقی الکترواستیل یکی از بهترین برند های فریزر صندوقی می باشد که توسط شرکت معتبر الکترواستیل تولید شده و گزینه مناسبی برای نگهداری بستنی، مواد پروتئینی، گوشت، سبزی و ... محسوب می شود. جنس بدنه این فریزر ها از نوع گالوانیزه می باشد که در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم است و از کیفیت بالایی برخوردار است. در طراحی این محصولات از کمپرسور ایتالیایی قدرتمند استفاده شده تا در صورت کارکرد زیاد و افزایش دما به موتور دستگاه فشار زیادی وارد نشود. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این فریزر صندوقی کوچک می توان به سیستم بدون برفک، مصرف انرژی پایین، جنس بدنه گالوانیزه، رنگ‌بندی متفاوت، عایق بندی تزریق فوم، بازه دمایی 0 تا منفی 18 درجه سانتی گراد و ... اشاره کرد.

فریزر صندوقی برفاب

قیمت فریزر صندوقی برفاب

 

فریزر صندوقی برفاب دارای با کیفیت ترین قطعات و همچنین پوشش رنگی الکترواستاتیک می باشد. این فریزر ها به دلیل داشتن کمپرسور قدرتمند در برابر تغییرات دمایی از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. این فریزر ها همچنین دارای عایق فوم پلی یورتان، کنترل پنل بی نظیر و سیستم عیب یابی هوشمند می باشند.

فریزر صندوقی مجیک

قیمت فریزر صندوقی مجیک

یکی دیگر از بهترین برند های یخچال بستنی، فریزر صندوقی مجیک می باشد که با قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید می شود. این محصول توانایی نگهداری حجم زیادی از محصولات غذایی را داراست. بدنه این فریزر ها نیز از بهترین قطعات و بسیار مقاوم و محکم طراحی شده است. همچنین این طبقات کاملا فلزی می باشند و خاصیت ضد نشکن را نیز دارد. از جمله ویژگی‌های بارز این فریزر می توان به  ظرفیت نگهداری بالای مواد غذایی، قیمت مناسب به همراه کیفیت عالی، بدنه مقاوم و طبقات شیشه‌ای نشکن و ضد ضربه اشاره کرد.

فریزر صندوقی کینو

قیمت فریزر صندوقی کینو

فریزر های صندوقی کینو دارای رده انرزی  A می باشند. بازه دمایی محصولات کینو  10- الی 24- می باشد که بهترین رنج دمایی برای نگهداری مواد غذایی می باشد. جنس شیشه های به کار رفته سکوریت نشکن است که این قابلیت خطرات ناشی از شکستگی را به حداق می رساند. تمامی محصولات کینو دارای عایق بندی فوم پلی یورتان هستند که  توسط دستگاههای اتوماتیک تزریق می شوند.

این فریزر ها همچنین دارای قابلیت چاپ برچسب با طرح دلخواه می باشند.

فریزر صندوقی هیمالیا

قیمت فریزر صندوقی هیمالیا

فریزر صندوقی هیمالیا نوعی فریزر صندوقی کوچک خانگی است که  برای نگهداری محصولات پروتئینی و بستنی استفاده می شوند. به دلیل به کار رفتن کمپرسور های قوی و کم مصرف، استفاده انرژی در این محصولات به حداقل می رسد و همچنین سازگار با محیط زیست هستند. شما می توانید از این محصول در شرایط آب و هوایی گرمسیری و نیمه گرمسیری استفاده کنید.

فریزر صندوقی اونیکس

قیمت فریزر صندوقی اونیکس

از جمله مشخصات و ویژگی های بارز فریزر صندوقی اونیکس می توان به جنس بدنه گالوانیزه، طراحی زیبا و شیک، قدرت موتور بالا، رنگ بندی متفاوت و ترموستات مکانیکی اشاره کرد.

نحوه خرید بهترین برند فریزر صندوقی و ارسال محصول

قیمت یخچال فریزر صندوقی

تمامی محصولات صنایع برودتی نارنیا سرما دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشند این شرکت این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که از طریق تماس با کارشناسان ما سفارش شما ثبت شود و ما نیز از طریق باربری محصول فوق را به سراسر کشور از جمله شیراز، اصفهان، مشهد، تهران از جمله کشورهای همسایه مانند عراق ارسال میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش سایت تماس بگیرید. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • مهدی نظری
    با سلام . فریزر صندوقی های خونگی چند لیتری موجود دارید؟
    • مدیر سایت

      با سلام. 260 لیتری و 330 لیتری

تماس بگیرید