فروش ویژه انواع یخچال قفل دار

09128138773 کارشناس فروش (پاسخ گویی 9 صبح تا 9 شب)
یخچال قفل دار

همانطور که می دانید یخچال ایستاده انواع مختلفی دارد که در میان انواع آن یخچال قفل دار یکی دیگر از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین دستگاه ها محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر در مورد انواع یخچال قفل دار و همچنین مشخصات و ویژگی های این محصول تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نارنیا سرما
نارنیا سرما

یخچال قفل دار نیز همانند سایر یخچال صنعتی های تولید شده توسط صنایع برودتی نارنیا سرما، برای کاربرد های مختلفی طراحی و تولید می شود اما وظیفه اصلی آن نگهداری مواد غذایی گوناگون می باشد. در ادامه به طور مفصل به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

قیمت یخچال قفل دار

قیمت یخچال صنعتی با قفل با توجه به مواردی از قبیل نوع یخچال، ابعاد، تعداد درب، برند و نوع موتور و کمپرسور و ... متغیر است و با توجه به این موارد تعیین می شود. از طرفی با توجه به نوسانات موجود در بازار امکان ذکر قیمت دقیقی وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات محصول و همچنین ثبت سفارش و خرید یخچال قفل و کلید دار با کارشناس فروش صنایع برودتی نارنیا سرما تماس بگیرید.

انواع یخچال قفل دار

یخچال ایستاده

قیمت یخچال ایستاده مغازه ای

یکی از پر فروش ترین و کاربردی ترین یخچال های قفل دار، یخچال ایستاده ویترینی می باشد که در ابعاد و انواع گوناگونی قابل طراحی و تولید است. از یخچال ایستاده درب شیشه ای برای کاربرد های مختلفی استفاده می شود از این رو ممکن است آن را با نام های دیگری از قبیل یخچال فروشگاهی، یخچال ویترینی، یخچال سوپری، یخچال نوشیدنی و ... نیز بشناسند که دارای ویژگی ها و مشخصات مشترکی از قبیل 1.بدنه ای از جنس استیل و گالوانیزه می باشد که قابلیت درج انواع استیکر در طرح های مختلف پپسی، کوکاکولا، هایپ و ... را داراست، 2.طبقات مقاوم و مستحکم با قابلیت جا به جایی، 3.شیشه های سکوریت و نشکن و از نوع دو جداره که بین جداره ها با گاز آرگون پر شده است، 3.دارای بهترین موتور ها و کمپرسور های موجود در بازار و ...هستند.

یخچال مینی

قیمت یخچال مینی بار درب شیشه ای

مینی یخچال قفل دار که به آن یخچال کوچک نیز گفته می شود در ابعاد و گنجایش های مختلفی بر اساس نیاز مشتری قابل طراحی و تولید است و در مکان های مختفی از قبیل دفاتر کاری، هتل ها، اتاق خواب ها، بیمارستان ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. 

یخچال مینی بار درب شیشه ای دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله 1.بدنه ای  از جنس گالوانیزه ضد زنگ و ضد پوسیدگی، 2.درب های شیشه ای از جنس سکوریت و دوجداره، 3.درب های منگنتی به منظور جلوگیری از هدر رفتن انرژی، 4.موتور و کمپرسور با قدرت بالا و مصرف انرژی پایین، 3.نورپردازی LED  و ... می باشد.

یخچال صندوقی

یخچال صندوقی خانگی

یخچال فریزر صندوقی که در دسته فریزر صنعتی قرار می گیرد، انواع مختلفی را شامل می شود که در میان انواع آن، فریزر صندوقی خانگی به صورت قفل دار طراحی می شود. از این فریزر صندوقی بدون برفک خانگی همانطور که از نامش مشخص است برای مصارف خانگی، مغازه های کوچک، دفاتر کاری، اداره جات و ... مورد اسفاده قرار می گیرد. بدنه یخچال کوچک صندوقی از نوع گالوانیزه ساخته شده و در طراحی آن از موتور های سابکول و امبراکو استفاده شده است.

انواع یخچال صندوقی خانگی

  1. فریزر خانگی تک درب
  2. فریزر خانگی دو درب


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید